loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر دور دنیا: مجموعه داستانهای کوتاه

ناشر سوره مهر

نویسنده دانا روزنبرگ

مترجم ضیاء الدین ترابی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 208

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26815 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه داستان های کوتاه « سفر دور دنیا» ترجمه «ضیاء الدین ترابی» وتولید مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری است. این مجموعه شامل 16 داستان کوتاه از 15 نویسنده انگلیسی ، آفریقایی، سوئدی، هندی، آمریکایی، مجارستانی، استرالیایی، انگلیسی ،کنیایی، مالزیایی، هندی و سنگاپوری است.

مجموعه داستان «سفر دور دنیا» در همان نگاه اول، به خاطر کنار هم قرار دادن داستان هایی از فرهنگ ها و جغرافیای متفاوتی از هر گوشه جهان، جای خودش را به عنوان مجموعه ای متفاوت در بین مخاطبان باز می کند. منطق انتخاب داستان ها، علاقه مترجم بوده است، اما این علاقه منجر به تولید محصولی کاملاً فردی و مغایر با سلیقه عموم نشده است. اینجاست که می توان به انتخاب های شایسته ترابی اعتماد کرد. او حتی آنجا که پای علاقه شخصی اش به ادبیات هند و آفریقا به میان می آید، با انتخاب داستان هایی جذاب، ما را در علایق خود شریک می کند. تصویرگری های رضا نصرتی هم «سفر دور دنیا» را جذاب تر کرده است.

«سفر دور دنیا» سفر دلچسبی است به دور دنیای ادبیات دنیا که سوغاتش خیال پردازی و درکی تازه است. به علاوه اینکه شاخص ترین نویسندگان جهان در آن خود را در برابر مخاطب قرار می دهند. از ویژگی های قابل تامل کتاب، عکس و شرح مختصری از زندگی و آثار هر نویسنده در ابتدای داستان اوست. در این مجموعه داستان هایی از نویسندگان انگلیسی، آفریقایی، سوئدی، هندی، مجار، استرالیایی، مالزیایی و سنگاپوری به چاپ رسیده است. دوریس لسینگ برنده انگلیسی نوبل ادبیات، نادین گوردیمر، برنده آفریقایی نوبل ادبیات و ادوارد مورگان فاستر برخی از نویسندگان این مجموعه خواندنی هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما