loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های گل بهار

2 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده امیرحسین فردی

تصویرگر الهه طاهریان

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 60

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه داستان «قصه های گل بهار» نوشته امیر حسین فردی ویژه گروه سنی کودکان شامل 8 داستان است که در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد نوشته شده و ماجرای آن در مورد عکس العمل های دختر بچه ای به اسم گل بهار در یک روستاست با اتفاقاتی که برایش می افتد.این داستان ها بصورت مستقل با یک قهرمان مشترک نوشته شده است.

این داستان ها شامل «پاپاخ»،«گل بهارمهربان»،«خسته نباشی گل بهار«، «گل بهارو گنجشک»،«یک مشت نقل رنگی»، «گل بهار و هزار چراغ روشن» و« آن شب بارانی» است. کار تصویگری این کتاب را که به صورت رنگی منتشر شده ، الهه طاهریان انجام داده و محمد مهدی عقابی آن را ویرایش کرده است.

هوا داشت تاریک می شد . گل بهار می خواست پایین بیاد و با بره اش به خانه برگردد. پایش را دراز کرد تا به جایی بند کند ؛ ولی هیچ چیز نبود. ناگهان پایش لیز خورد و از بالای درخت پایین افتاد.محکم به زمین خورد . خیلی دردش آمد . خواست بلند شود ؛ اما نتوانست.پاهایش درد می کرد. بره که از ترس عقب پریده بود ، جلو آمد. بالای سر گل بهار ایستاد و گفت : « گل بهار جان ، خیلی دردت آمد؟ » گل بهار ناله کرد و گفت : « آره ، خیلی.شاید هم پایم شکسته باشد.» بره گفت : « عیب ندارد، ناراحت نباش.الان می روم ده و به پدر و مادرت خبر می دهم .» بره این را گفت و به طرف ده دوید؛ اما یکدفعه...
صفحه 34
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما