loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تروریسم غربی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26839 10003022
155,000 139,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع این کتاب، بررسی عوامل پیدایش تفکر و دیدگاه مذهبی، فلسفی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی غرب در جهان امروزی است. پول پرستی و نظام سرمایه داری غرب در حال نابود کردن ریشه های اخلاقی و انسانی بشریت است که دلیل اصلی آن را باید در دیدگاه های غرب و در زمینه های مختلف جست وجو کرد. نویسنده پس از سال ها تحقیق و تفحص در مسائل دینی، سیاسی و فرهنگی ادیان و اقوام مختلف، از فلسفه چین باستان تا فلسفه هند و ایران، و نیز بررسی تفکر و فلسفه یونان و روم باستان، به این نتیجه رسید که غرب، محصول یک حادثه بوده و تغذیه از منابع و دستاوردهای سایر اقوام و ملل دنیا از راه استعمار و استثمار آن ها تیشه به ریشه بشریت زده و در حال سوق دادن دنیا به ورطه نابودی است. او معتقد است غرب برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله ای، حتی تروریسم، بهره می برد. به نظر نویسنده، تنها راه نجات انسان بازگشت به تفکرات ناب انسانی و تعالیم اصیل دینی است. انسان مجبور است به شیوه های غلط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی غرب پایان دهد تا راه رستگاری را بازیابد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما