loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نجیب

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدجواد جزینی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 36

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26865 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اگر خیلی اهل کتاب خواندن نیستید یا اهلش هستید و حوصله مطالعه کتاب های حجیم را ندارید؛ همچنین اگر دوست دارید فرزند نوجوانتان هم با کتاب، سفری به خاطرات و اتفاقات تلخ و شیرین دوران هشت ساله جنگ تحمیلی داشته باشد، بهترین انتخاب برایتان «نجیب» است؛ کتابی خواندنی و کوتاه که حجم بسیار کمی هم دارد.

این کتاب قابلیت جذب مخاطب از هر طیف و سنی را دارد. روایت های این کتاب ساده و صمیمی است.

در 7 داستان کوتاهی که بیان می کند از هرچیزی حرف می زند و فقط میدان جنگ را روایت نمی کند. گاه به سنگر عراقی ها می رود و گاه سری به پادگان محل اسکان رزمندگان ایرانی می زند و از شوخی ها، خنده ها و شطینت های آنها سخن می گوید. البته داستان ها هم صرفاً زاده تخیل نویسنده نیستند، بلکه خاطراتی هستند که جواد جزینی آنها را تبدیل به داستان کرده است.

کلیت اثر در معرفی فضای جبهه ها به همه نسل ها مثمر ثمر است و چه بسا بعضی از روایت ها برای گروه سنی نوجوانان از جذابیت های بیش تری برخوردار است. همچنین حجم کم کتاب می تواند برای جذب این گروه سنی موثر واقع شود و در افزایش علاقه مخاطبان کودک و نوجوان برای مطالعه اثر و همچنین مطالعه دیگر آثار حوزه دفاع مقدس تاثیری مثبت بگذارد.

بچه ها هیچکدام از بودن او راضی نیستند. یا اللهی گفت و پتوی جلوی در را کنار زد و آمد تو. ساک کوچکی روی دوشش بود. سلام و احوالپرسی کرد و بعد بدون مقدمه گفت: «اگر برادرها اجازه بدن، من هم توی این اتاق باشم. اتاق های دیگه جا نداره...»
علی رضا برای اینکه دست به سرش کرده باشد، گفت: «ما پتوی اضافه نداریم.» اما او فقط لبخند زد و بعد گفت: «عیبی نداره، توی جمع گرم شما احتیاجی به پتو نیست.»
صفحه 11
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما