loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مفاخر امروز 2: نبضم را بگیر، همهمه بودن دارد (در شرح زندگی و آثار طاهره صفارزاده)

ناشر سوره مهر

نویسنده منیژه آرمین | فاطمه ابراهیمی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 154

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26911 10003022
12,000 11,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب « نبضم را بگیر همهمه بودن دارد» درباره مرحوم طاهره صفارزاده که با تالیف منیژه آرمین و فاطمه ابراهیمی فراهم شده در سه بخش داستانی ، نقد آثار و احادیث دیگران منتشر شده است.

این یک کتاب عاشقانه است، اما نه از آن گونه دلدادگی ها که بین دو نفر اتفاق می افتد؛ «نبضم را بگیر، همهمه بودن دارد» قصه عشق زنی است به خداوند، به زندگی و به ایمان در کوران حوادث سهمگین زندگی. فاطمه ابراهیمی در فصل اول کتاب، مخاطب را با خود همراه می کند تا او با شگفتی و حیرت ببیند که چگونه طاهره صفارزاده از گردباد خفقان رژیم پیشین، حوادث تلخ زندگی شخصی و غربت و تنهایی به سلامت عبور کرده تا نام خود را به عنوان شاعر و مترجم قرآن و دین پژوهی ممتاز به ثبت برساند. فصل دوم کتاب، «احادیث به روایت دیگران» نام دارد. در این جا ابتدا منیژه آرمین خاطرات خود را از دیدارهایش با صفارزاده و بعد پرواز شاعر فقید، بیان کرده است. سپس فاطمه ابراهیمی به ذکر خاطرهای از دکتر سازور پرداخته که از شاگردان صفارزاده بوده است.

فصل پایانی کتاب به نقد و بررسی آثار این شاعر و مترجم قرآن اختصاص دارد که خود به سه بخش تقسیم شده است؛ «پیوندان جاویدان» (تاملی در شعر طاهره صفارزاده) و «گفت وگو با دکتر طاهره صفارزاده» هر دو به قلم آرمین است و «وارث آب و خرد و روشنی» نقدی است از رضا اسماعیلی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما