loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در کشوری دیگر

ناشر سپیده باوران

نویسنده سپوژمی زریاب

ویراستار غلامرضا ابراهیمی | هادی نوری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 198

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26949 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
9,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سپوژمی زریاب در سال ۱۳۲۹ ه.ش در کابل به دنیا آمد. بعد از به پایان رساندن تحصیلات متوسطه خود در دبیرستان ملالی، وارد دانشکدۀ زبان و ادبیات فرانسه در کابل شد و بعد از اخذ مدرک فارغ التحصیلی از آن دانشکده، برای ادامه تحصیلات به فرانسه رفت که رُمان در کشوری دیگر هم روایت گرِ زندگی دانشجویی است که برای ادامۀ درس هایش به فرانسه رفته و زمانی که در آنجا مصروف آموزش هایش است با اتفاقات و حوادثی مواجه می شود که بیشتر از تفاوت هایی که میان فرهنگ شرق و غرب است، سربلند می کند.

سپوژمی در سال ۱۳۶۹ه.ش دوباره به فرانسه برگشت و اکنون نیز در آن کشور به سر می برد. از او دو مجموعه داستان کوتاه و یک رُمان به نشر رسیده است. شرنگ شرنگ زنگ ها (۱۳۶۳)، و دشت قابیل (۱۳۹۳ -۱۳۶۷) از دیگر آثار اوست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما