loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه پنهان 58: مأمور خدا

روایتی داستانی از شکست عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس

ناشر کیهان

نویسنده پروین نخعی مقدم

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 250

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «مأمور خدا» روایتی داستانی و مستند از شکست عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس است که طی آن نیروهای ویژه آمریکایی قصد داشتند با حمله به سفارت آمریکا در تهران جاسوسان آمریکایی را از ایران فراری دهند.

«مأمور خدا» نوشته ای است بر پایه یک واقعیت تاریخی با الهام از کتاب های خاطرات «همیلتون جردن» رئیس ستاد کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری «جیمی کارتر»، کتاب مشهور «هدف تهران» نوشته «جولیتو کیه زا» روزنامه نگار ایتالیایی که با استناد روزنامه ها و خبرگزاری های خارجی مخصوصاً آمریکا، «نیروی دلتا» خاطرات چارلی بکویث فرمانده عملیات طبس و نیروهای رسمی ایران در گرماگرم حوادث طبس نوشته شده است.

خانم «پروین نخعی مقدم»که پیشتر کتاب «رد پای روباه» زندگی آنه ماری لمبتون، جاسوس کهنه کار انگلیسی را در همین مجموعه به چاپ رسانده بود؛ در این کتاب از رهگذر داستانی گیرا، خواننده را با خود به درون نیروهای عملیات ویژه آمریکا (موسوم به دلتا) می برد و ترس و وحشت درونی آن ها را از رویارویی با نیروهای ایرانی، بی نقاب در برابر مخاطب قرار می دهد.

این کتاب از طرف دفتر پژوهش های کیهان به شهدای تیپ فاطمیون، به ویژه فرماندهان شهید «علیرضا توسلی» و «رضا بخشی» تقدیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما