loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ثلاث رسایل فی الجهاد: الامان و الصابئه و المهادنه

ناشر انقلاب اسلامی

نویسنده سید علی خامنه ای

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 344

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب ثلاث رسائل فی الجهاد شامل سه مقاله ای است که ایشان مدّتی پس از ایراد درس نگاشته اند. موضوع این سه مقاله «امان»، «الصابئة» و «المهادنة» است. متن مقاله ی «الصابئة» و «المهادنة» قبلا در شماره های 4 و 8 مجلّه ی فقه اهل بیت (علیهمالسلام) و همچنین پایگاههای اینترنتی مربوط به معظّم له منتشر گردیده است. در این کتاب علاوه بر دو مقاله ی قبلی، مقاله ی «امان» نیز منتشر گردیده است.
مستندات کتاب تحقیق گردیده و علاوه بر مستندات قبلی، ارجاعات جدیدی به آن اضافه شده است. همچنین برای سهولت استفاده از کتاب تیترهای میان متنی و کنارمتنی برای استفاده ی بهتر و بیشتر مخاطب فاضل در کتاب درج شده است.
در پایان این کتاب نیز فهرستهای مختلفی همچون: فهرس الآیات الکریمة، فهرس الأحادیث الشریفة، فهرس أسماء المعصومین(علیهم السلام)، فهرس أسماء الرواة، فهرس الأعلام و أسماء الکتب و الأماکن و البلدان، فهرس القواعد الفقهیة، فهرس القواعد الاصولیة و فهرس القواعد و النکت الرجالیة وجود دارد.

شایان ذکر است که نکات و نظرات فقهی، رجالی و اصولی معظّم له از این کتاب و دیگر مباحث فقهی ایشان، استخراج شده است و در آینده ای نزدیک جهت استفاده ی طلّاب و فضلا و علاقمندان به علوم اسلامی، منتشر خواهد شد
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما