loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از نگاه نبوی 3: سیمای انسان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27156 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این مجموعه کوشش شده سنت (قول، فعل و تقریر) آخرین فرستاده خدا با استفاده از منابع متقن منعکس شود تا تلالو فکر و عمل آن ابرمرد تاریخ، روح و جان خواننده را به درستی صیقل دهد.

مجموعه از نگاه نبوی (ص) در قالب 23 دفتر می کوشد موضوعات متنوعی را در عرصه های اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی از منظر نبی خاتم (ص) مورد بررسی قرار دهد و دریچه ای نو، حیات بخش و جهت دهنده را بر روی دیدگاه جوانان با طراوت میهن اسلام مان بگشاید.

عنوان های این مجموعه: معنا و هدف زندگی، فلسفه اخلاق، سیمای انسان، پندهای عرفانی، عشق و محبت، اخلاص، خانواده، رفاه گستری، بیداری، مسجد، شادمانی، شعر و شاعری، اقتصاد، حقوق مردم در حکومت، مدارا و خشونت، حکومت، رفتار با مخالفان، مدیریت فرهنگی، جنگ، تمدن، اهل کتاب، زنان، دیپلماسی و رفتار سیاسی است.

کتاب حاضر در دو بخش با عناوین نوشته شده است. در بخش اول چیستی انسان، هویت و ساختار وجودی انسان و آفرینش انسان تبیین شده است. نویسنده در بخش دوم به موضوعاتی چون: ارزش انسان، اوصاف مثبت انسان، انسان موجودی مکلف، سزشت پاک، موجودی مختار، اوصاف منفی انسان و غیره پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما