loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شما درون سفینه فضایی زمین هستید

ناشر سوره مهر

نویسنده فرانکلین برانلی

مترجم علیرضا توکلی

photographer هلی کلر

سال نشر : 1381

تعداد صفحات : 32

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر از سری مجموعه بیایید علوم را بخوانیم و کشف کنیم برای دورة ابتدایی توسط روماگانز و دکتر فرانکلین برانلی طراحی و نوشته شده است. آنها به این باورند که بچه ها می توانند به راحتی مفاهیم علمی را بیاموزند به شرطی که این مفاهیم با زبان ساده و روشن و روشی منظم به آنها ارائه شود. هر کدام از سری مجموعه که این بار به «شما درون سفینه فضایی زمین هستید» اختصاص دارد، یک مفهوم علمی پایه را به بچه ها معرفی می کند سپس قدم به قدم به شرح موضوع پرداخته و با نوشته های ساده و روشن که مقتضی این سن است ارائه می شود. علاوه بر این طراحی جلد، قطع و تصاویر آن مانند نقشه و نمودارها و... می تواند به بچه ها کمک کند تا مفاهیم ارائه شده به آسانی توسط آنان درک شده و قابل فهم باشند. موضوع این کتاب به سفینه زمین اختصاص دارد که ما در آن زندگی می کنیم. به طور نمونه وقتی سفینه ای به فضا می رود، فضانوردان نمی توانند از سفینه خارج می شوند از بیرون خرید کنند و یا از هوای بیرون استفاده کنند چون هر چه باید داشته باشند در سفینه قبلا ً آماده شده است.

سفینه زمین نیز چنین است، همه چیز در آن آماده است و باید از آن استفاده کرد لذا از برون زمین نمی توان چیزی خرید و به دست آورد. در زمین آب، غذا و هوا هست که ما به آن برای زندگی نیاز داریم. بدون مواد ضروری نمی توان در این سفینه زیست، همان طور که در سفینه فضایی نمی توان بدون مواد ضروری زیست. در زمین اکسیژن وجود دارد و همچنین دی اکسید کربن هم وجود دارد. اگر ما به زمین آسیب برسانیم ممکن است روزی اکسیژن تمام شود آن گاه همه چیز و همه کس نابود می شود نه بارانی می بارد و نه مواد معدنی در زمین یافت می شود که با آن زیست و با سایر گونه های طبیعت همسانی کرد. این کتاب به بچه ها می آموزد که باید زمین را دوست داشت و به آن و مردم و زیستنهای زمین کمک کرد که می شود در آن زیست و از تخریب آن جلوگیری کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما