loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خانه ام کجاست؟

ناشر سوره مهر

نویسنده پاتریشیا ویلیز

مترجم فریبا جعفرزاده

سال نشر : 1384

تعداد صفحات : 214

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

خانه ام کجاست، ماجرای پسری است که طی جنگ جهانی دوم در مزرعه ای مشغول به کار بوده است، در حالی که سیزده بهار از عمر وی نگذشته بود. نویسنده، این رمان را بر اساس ماجرای زندگی پدرش نوشته است. پدری که در اثر جنگ جهانی دوم، شهرش را ترک می کند. شهری که در آن زیبایی موج می زده و کلبه قشنگی در وسط زمینهای مزرعه، خانه او را از دیگران جدا می کرده. او به شدت وابسته زمین و خانه اش بوده است. اما یک بار جنگ چهرة خشنش را نشان می دهد و او مجبور به ترک خانه و مزرعه اش می شود، اما همواره در پی برگشتن به خانه سر به بستر خواب می برده است. او فکر می کرده که آیا روزی به خانه اش برخواهد گشت؟ آیا دوباره خانه اش را خواهد دید؟ دوستانش چه؟ پس از سرگردانی و دوری از شهر و دیار که به ا ُُهایو رفت در آنجا که بیشتر از 13 سال نداشت مشغول به کار شد. هانری شخصیت اول داستان یتیم بود او پس از مرگ ناپدری اش مجبور شده بود در این مزرعه کار کند. در ا ُهایو زمان به کندی می گذشت. سالهای 1943 بود. مردان زیادی به جنگ رفته بودند، جنگ همه چیز را از آنها گرفته بود.

جای خالی مردان به شد ّت در مزرعه حس می شد. او دوست داشت، مردان دوباره برگردند، جنگ تمام شود. صاحب مزرعه خانم رازداری بود به اسم موریسن (سارا) که هانری را برای کار به آنجا فرستاده بودند. سارا رازی در سینه داشت که هانری برای دانستن آن تلاش بسیار می کرد. او می خواست به این راز پی ببرد. آیا سارا به همان چیز می اندیشد که افکار هانری را هم به خود مشغول کرده بود؟ آیا بالاخره هانری می توانست پرده از این راز بردارد؟ و زمانی که آن حادثه وحشتناک رخ داد؟ آیا به هانری کمک می کرد تا بداند که کیست و از کجا آمده است؟ آیا خانه ای را که همیشه در جست وجویش بود، می یافت. نویسنده رمان اهل ا ُهایو است. کتاب حاضر، نخستین رمان او است که برندة جایزه ادبی The Socitey of middland Autboys Award شده است. در حقیقت رمان سرگذشت پدر نویسنده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما