loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه پنهان 32: فریب - خاطرات نجات یافته از بهائیت

4 (4)

ناشر کیهان

نویسنده مهناز رئوفی

تعداد صفحات : 352

هم اکنون غیرقابل سفارش!

کتاب «فریب» نوشته مهناز رئوفی، حاوی خاطرات این نجات یافته از دام بهائیت می باشد.

نویسنده کتاب حاضر «مهناز رئوفی» که علاوه بر کتاب پرمخاطب «سایه شوم»، کتاب های «چرا مسلمان شدم»، «نامه ای به برادرم» و رمان «مسلخ عشق» را در نقد آموزه های سرکردگان فرقه ضاله بهائیت و افشای مسائل پشت پرده محافل بهایی و روابط آنها با بیگانگان، به ویژه رژیم اشغالگر قدس به رشته تحریر درآورده است، در این اثر به ابعاد دیگری از اسرار درونی محافل بهاییان در قالب جذاب داستانی پرداخته است، چنانکه خود درباره انگیزه هایش در راه نگارش کتاب فریب می نویسد:

با توجه به ادامه تمسک و توسل بزرگان فرقه بهائیت به فریب در معرفی خود به عنوان آئین!!! و توسل به حقه نیرنگ در جهت حفاظت از سرسپردگان خود در حصر تشکیلات فرقه ای، اثر حاضر را با عنوان «فریب» تقدیم می کنم امیدوارم تمامی دوستان و آشنایان بهائی ام با خواندن این کتاب و با درک صحیح از بهائیت، راه گم کرده خویش را پیدا کرده و از ضلات و گمراهی خارج و به دنیای نور و روشنایی وارد و در کنار امت بزرگ اسلام از حیات دنیوی خود بهره وافر برده و خانه آخرت خود را از ویرانی نجات دهند.

مهناز رئوفی به عنوان یک بهایی نجات یافته پس از کتاب «سایه شوم» از مجموعه کتاب های نیمه پنهان جلد 26 که با استقبال خیره کننده مخاطبان روبرو شد، در این اثر با شیوه ای روایی و هنرمندانه داستان واقعی زن جوانی را روایت می کند که بر اثر غفلت و نبود شناخت ناآگاهانه با افراد تشکیلات مافیایی بهائیت به حشر و نشر می پردازد، به گونه ای که در طی مدتی کوتاه خود و خانواده اش جملگی در دام این فرقه ضاله سراسر فریب اسیر می شوند و زندگی شان با اتفاقاتی ناگوار همراه می شود.

نویسنده در این کتاب، هنرمندانه به تبیین ماهیت واقعی فرقه ضاله بهائیت و تشکیلات مافیایی آن پرداخته و ضمن روایت این داستان واقعی به شیوه های فریبکارانه این شیادان اشاره می ورزد به طوری که خواننده را آنچنان با قصه خود همراه می سازد که از خود می پرسد، این اتفاق چگونه حادث شد.

آلودگی و پلیدی غیرقابل تصور سران این فرقه از موضوعات مهمی است که به خوبی مورد دقت نظر و توجه نویسنده قرار گرفته است، ارزش ها و ضد ارزش ها در بهائیت، تعالیم استعماری این فرقه، ساختار تمامیت خواه سران این تشکیلات مخوف، فساد مالی، اخلاقی، بی بند و باری و هرزگی اعضای تشکیلات بهایی از جمله مواردی است که نویسنده در روایت ماجرا به یکایک آنها اشاره می کند تا در نهایت خواننده دریابد که ترفند های مبلغان بهایی برای جلب و جذب جوانان بویژه آنها که از فقر و بیکاری رنج می برند، سرابی بیش نیست، سرابی که رهاوردی به جز هلاکت ندارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علی اکبری

خیلیییی کتاب خوب و عالی بود، فقط یه سوال اگر خوده خانم رئوفی فریب خورده هستند چرا شخصیت داستان اسمش ساحل قدیمی هست؟؟ از کسی بازگو کردند یا خودشون با یه اسم دیگه هستند؟؟

3 فروردین 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما