loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تسنیم: تفسیر قرآن کریم - جلد دهم

سوره بقره آیات 196-217

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب سعید بندعلی

تصحیح و تعلیق مجید حیدری فر

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 717

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27299 10003022
253,000 240,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قرآن کریم پیوند علمی و عینی انسان با خود، جهان و آفریدگار خویش را به بهترین روش روشن می کند. پویندهٴ راه تحقیق، جویندهٴ صراط هدایت و ره یاب سبیل رشاد، کتابی چون قرآن نخواهد یافت که معارف پرمغز غیب را با الفاظ نغز شهادت آمیخته و صدق گفتار را با حق بودن، معجون ساخته باشد.
این جلد از چشمهٴ جاری «تسنیم»، مفسّر آیات یکصد و نود و ششم تا دویست و هفدهم سورهٴ «بقره» است. جرعه نوشان تسنیم، مباحثی چون وجوب اتمام حج و عمره، ظرف زمانی حج، اهمیت یاد خدا در موسم حج، «استغفار» مصداق بارز ذکر خدا، اثر یاد خدا در دل، «حج» سفر یاد حق، سرسخت ترین دشمن، قدرت طلبی و نصیحت ناپذیری منافقان، جان نثاران راه خدا، اسلام آیین صلح و صفا، چگونگی عذاب الهی، کفران نعمت و مراحل آن، برتری واقعی پرهیزکاران، اختلاف محمود و مذموم، آزمون های سخت، تحلیل قرآنی انفاق، وجوب قتال، حکم پیکار در ماه های حرام و... را به دقت نظر می نوشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما