loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تسنیم: تفسیر قرآن کریم - جلد دوازدهم

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب محمدحسین الهی زاده

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 822

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27300 10003022
272,000 258,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قرآن کریم که کلام خدای بی چون است، معارفی والاتر از شهود عارفان، فهم حکیمان، درک فقیهان، اندیشهٴ متکلمان، باور محدثان، یافته های مورخان و... دارد.
دوازدهمین شاخهٴ طوبای «تسنیم»، تفسیرگر آیات دویست و پنجاه و سوم تا پایان سورهٴ «بقره» است. آنان که چشمه جاری تسنیم را می نوشند، مباحثی چون بزرگداشت پیامبران، تفاوت نظام دنیا و آخرت، حیات ذاتی خدا، دین حافظ انسان، منشأ نور و ظلمت در انسان، عوام فریبی و مغالطهٴ نمرود، شهودطلبی پرسشگر موحّد، نقد نظریهٴ تمثیل، هدف انفاق، عامل تباهی انفاق، معنای باطل کردن صدقه، انفاق از مال مرغوب، الهام ربانی و وسوسهٴ شیطانی، خیر کثیر و کوثر نفسی، احاطهٴ علمی خدا بر انواع انفاق، ارجمندی تصدّق علنی، لزوم اخلاص در انفاق، بهترین مصرف صدقه، انفاق همیشگی، مشی دیوانه وار رباخواران، و... را بر گنجینه معارف خود می افزایند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما