loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تسنیم: تفسیر قرآن کریم - جلد هجدهم

سوره نساء آیات 17- 42

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب روح الله رزقی | حسین اشرفی

تصحیح و تعلیق سعید بندعلی | محمد سحرخوان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 791

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27327 10003022
263,000 249,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد هیجدهم از تفسیر گرانسنگ «تسنیم»، تفسیر آیات هفدهم تا چهل و دوم سورهٴ مبارکهٴ «نساء» را به عهده دارد و به موضوعات زیر می پردازد:
معنای توبهٴ بنده و خدا، درجات و مراتب توبه، پذیرفته نشدن توبه دو گروه، ارث تکوینی و تشریعی، نهی مردان از تصرف در مهریه، حرمت ازدواج با نامادری، محرّمات نکاح، حرمت نکاح با زنان شوهردار، شرط ازدواج با کنیز، تخفیف الهی، حرمت مال و جان مردم، تفاوت عدوان و ظلم، بهشتْ پاداش برتر ترک کبایر، رهنمود قرآن در کسب فضایل، وارثان نسبی و سببی، برخورد مردان با نشوز زن، میزان نفوذ حکم حکمین، اصل احسان به مردم، جایگاه نیکی به پدر و مادر، گسترهٴ بخل، همنشینی شیطان با ریاکاران، برکات اعتقاد به مبدأ و معاد، دلیل نفی ظلم از خدا، شاهدان در قیامت، اقرار کافران در قیامت و... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما