loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یهود، صیهونیسم و اروپا: (ریشه یابی تاریخ جریان صهیونیسم در اروپا)

5 (1)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده ضحی ربانی خوراسگانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 316

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

امروزه یهودیان و به خصوص صهیونیست ها مهم ترین اقلیت تأثیرگذار در کشورهای اتحادیه ی اروپا می باشند و کمتر دولت اروپایی پیدا می شود که تحت تأثیر و نفوذ یهودیان و صهیونیست ها نباشد. آموزه های فرهنگی و هویتی یهودیت و تمدن فعلی غرب انسان را موجودی تعریف کرده است که تنها در جست وجوی رفاه و امنیت خویش است و دیگران را قربانی اهداف و امیال خود می کند.

صهیونیست ها و نظام سرمایه داری با اشغال کشورها و حکومت ها به استعمار کهن و نو دست زدند و اکنون با رسانه های خود به کنترل انسان ها روی آورده اند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، تمامی غرب با محوریت صهیونیسم جهانی تلاش می کند تا جلوی این حرکت و بیداری معنوی را بگیرد، چرا که پیام انقلاب اسلامی ایران رهایی انسان ها از سلطه ی افراد و ایدئولوژی های دست ساز و فراخواندن آنها به سوی تنها خالق هستی، خداوند است. این پیام آزادی بخش تمام منافع صهیونیسم جهانی را با خطر مواجه می سازد.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای تبیین رشد صهیونیسم و نفوذ این جریان منحرف در تمامی سطوح فرهنگی، سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی اتحادیه ی اروپا، کتاب حاضر را منتشر کرده که امید است بتواند به پژوهشگران و علاقه مندان مطالعات انقلاب اسلامی یاری رساند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما