loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نسیم اندیشه: پرسشها و پاسخها از حکیم فرزانه آیت الله جوادی آملی - دفتر دوم

ناشر اسراء

تحقیق و تنظیم کتاب سید محمود صادقی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 165

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27357 10003022
81,000 77,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روح تشنهٴ آدمی، همواره در پی کشف رازهای نهفته و سر به مُهر هستی در تکاپو بوده و پیشرفت علمی بشر در وجوه گوناگون را می توان مرهون حیات پرسشگر و روحیه کنجکاو او دانست.
اسلام به اصل مسئله پرسشگری سفارش کرده و خوب پرسیدن و طرح مسایل علمی و مباحث مفید را همراه بهره مندی و اجر دنیوی و اخروی می داند. امامان معصوم (علیهم السلام) نیز فرهنگ پرسشگری را در شاگردان و پیروان خویش نهادینه کرده اند. در نظر پیشوایان دینی، پرسش و پاسخ، نقد و نظر و برخورد اندیشه ها، رأی صائب و استوار را پدید می آورد.
در این میان رسالت عالمان دین، این است که همواره پاسخگوی پرسش ها و شبهات مطرح در باب دین باشند. حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (حفظه الله)، از بارزترین شخصیت های معنوی و علمی است که در پرتو تعالیم وحیانی و آموزه های آسمانی، همواره چون پدری دلسوز پاسخگوی پرسش های همگان به ویژه جوانان پرسشگر بوده اند. مجموعهٴ «نسیم اندیشه» در پنج مجلد، محصول پرسش های شفاهی و مکتوبی است که در موضوعات قرآن کریم، عترت (علیهم السلام)، فلسفه، عرفان، فقه و حقوق اجتماعی و... به محضر استاد تقدیم و به فراخور سطح علمی مخاطبان پاسخ یافته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما