loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اختران فضیلت - جلد دوم

ناشر دلیل ما

نویسنده ناصرالدین انصاری قمی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 922

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27439 10003022
200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، جلد دوم از این مجموعه است که به گزارشی از زندگی علمی و کارنامه پژوهشی علما و روحانیون می پردازد. در این جلد علاوه بر علما و روحانیون، از گروهی از فضلای دانشگاهی و غیر معمم هم که تألیفات فراوان و پیشینه حوزوی نیز داشته اند، نیز یادشده است. «آل غفور»، «آل محمد»، «احسائی»، «احمدی بیرجندی»، «ایرانی»، «جواهری»، «تقدیری»، «بغدادی»، «غفاری»، «فلسفی»، «فقیه ایمانی»، «معزی ملایری» و «محسن مهری» برخی از اشخاصی هستند که در این کتاب به آن ها اشاره شده است. در سرگذشت «آستانه» می خوانیم: «ایشان یکی از علما و خطبای معروف جهرم بود، که نام نیکش هماره در آن خطه بر سر زبان ها و در یادها است. او در سال 1309 ش، در جهرم زاده شد و پس از دوران نوجوانی رهسپار اصفهان شد».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما