loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام علی (ع) شیرمرد و قدیس اسلام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27471 10003022
60,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب بیان ابعادی از عظمت شخصیت، زوایای زندگی و سیره اخلاقی و عرفانی امام علی(ع) از منظر یک اندیشمند مسیحی است. در این اثر ضمن توصیف گوشه هایی از زندگی امام علی(ع) از زمان ولادت تا زمان شهادت آن امام، به تبیین برخی از صفات برجسته اخلاقی ایشان پرداخته شده و نقش مهم ایشان به عنوان یکی از رهبران الهی برای مسلمانان در پیشبرد اهداف مختلف دین اسلام بررسی شده است.

در همین زمینه نویسنده به ابعادی از علم امام علی، زهد و پارسایی ایشان، عدالت محوری او، تلاش وی برای جمع آوری قرآن کریم و تفسیر آن، نقش مهم وی در کتابت قرآن، تیزبینی وی در مسایل مختلف سیاسی و اجتماعی، قضاوت های شگفت انگیز آن امام، آزار و اذیت شدن ایشان توسط برخی از از صحابه پیامبر اسلام(ص) به جهت مسأله خلافت، سیره ایشان در حکومت داری و سیاست، برخورد وی با خوارج و سایر مخالفان خویش، نقش آن امام در تفسیر معارف مختلف دین اسلام، جنبه هایی از عبادت وی، نوآوری و نبوغ ایشان، حکمت و بلاغت آن امام و برخی دیگر از صفات شایسته امام علی اشاره نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما