loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ستاره احمد: یادنامه احمد زارعی

ناشر سوره مهر

نویسنده مصطفی محدثی خراسانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27554 10003022
18,000 17,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر دربردانده مطالب و نوشتاری از سوی نویسندگان و شاعران است که محوریت تمامی این یادداشت ها بیان بخش هایی از زندگی و ویژگی های شهید زارعی است. این اثر به مناسبت بیست و یکمین سالگرد درگذشت این شاعر و فعال فرهنگی منتشر شده است.
کتاب با «سالشمار زندگی شهید زارعی» آغاز می شود که در آن شرح مجملی از برهه های مختلف زندگی شهید به رشته تحریر درآمده است. بعد از آن، کتاب با ارائه یادداشت هایی از شاعران که بعضاً از دوستان و یا حتی از شاگردانش بودند، ادامه می یابد. این بخش از کتاب را می توان به دو بخش از نظر محتوایی دسته بندی کرد؛ بخش نخست به بیان ویژگی های اخلاقی شهید می پرازد و بخش دوم به بیان ویژگی های ادبی شعرهای او. در بخش یادداشت ها نوشتارهایی از محمدحسین جعفریان، علیرضا کمری، جواد محقق، مرتضی امیرس اسفندقه، رضا اسماعیلی، بهروز اثباتی، سهیل محمودی، علیرضا مختارپور و دیگر دوستان وی می توان دید. «کوششی برای کشف» نیز از دیگر بخش های این اثر است که در آن مقاله ای از شهید زارعی درباره ادبیات و شعر منتشر شده است که نظرات وی را درباره صنعتی شعری با بیان «جابجایی» بیان می کند. نویسنده در این مقاله به بیان این صنعت ادبی پرداخته و ضمن تشریح آن، به ارائه شاهد مثال هایی از سروده های شاعران مختلف می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما