loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راز و نیازهای برنامه ریزانه

ناشر غنچه | قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده سارا شهیدزاده

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 82

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27573 10003022
18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«راز و نیازهای برنامه ریزانه» حاصل مجموعه پژوهش های انجام شده در مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران است که درباره مهارت های مدیریت زمان و برنامه ریزی بر اساس قرآن و روایات نکته هایی را بیان می کند. این اثر پیش از این به شکل جزوه در اختیار دانشجویان قرار می گرفت.

زندگی انسان آکنده از لحظات و فرصت هایی است که سرانجام آدمی را رقم می زنند، بر اساس اهمیت این موضوع باید برنامه های زندگی را بر مبنای ساختار وجودی انسان و عالم هستی به گونه ای تبیین کنیم که به بهترین صورت انسان را در راه رسیدن به هدف نهایی و غایی اش رهنمون سازند.

این کتاب با استناد به آیات و روایات اسلامی نحوه مدیریت زمان و برنامه ریزی را با ارایه نکاتی ارزشمند یادآور می شود.

از توصیه های این کتاب می توان به «حتی انجام یک کار منظم در روز هم می تواند موثر باشد»، «نماز بهترین یاری دهنده برای کشف راه کار و گرفتن اثر برای انجام امور است»، «وجود فهرستی جامع از برنامه های قابل اجرا، فرد را از بی کاری می رهاند»، «تاخیر انداختن در انجام کار خیر، یکی از موانع مهم در برنامه ریزی است» و «سعادت انسان در شکوفایی استعدادها و بهره برداری از توان هایش و رسیدن به امنیت و آرامش واقعی است» اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما