loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هدایت سوم: خاطرات سردار محمدجعفر اسدی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

ناشر سوره مهر

نویسنده سید حمید سجادی منش

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 396

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27595 10003022
75,000 71,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدایت سوم به زعم مولف و مخاطبانی که کتاب را مطالعه کرده اند، اثری است که روایتگر ایثارگری و شهامت و پایمردی شخصیت هایی چون سردار محمدجعفر اسدی است. کسانی که بی تردید، بودن امروز ما، وامدار مقاومت آنها است.این کتاب فصل های مختلفی را در بر می گیرد که "شروع بعد از پایان"، "اولین شعله ها"، "پیژامه تقوا"، "شوق آمدن"، "ودیعه وداع"، "اطلاعات روحی"، "هدایت سوم"، "تاوان ایران گیت"، "دروغ جاویدان"، "پارتی بازی خدا"، "از صبح انتظار تا شب آغاز"و...برخی از این فصل ها به شمار می روند.کتاب "هدایت سوم" از دوران نوجوانی سردار اسدی آغاز می شود و تا پایان جنگ تحمیلی ادامه می یابد.دوران نوجوانی ، جوانی و آشنایی با آیت الله مدنی، مبارزات قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی از جمله بخش های مهم این کتاب به شمار می رود. "هدایت سوم"به بیان ساده تر در قالب فصل های مختلف به تبیین صد و پنجاه خاطره از این سردار جنگ پرداخته و خاطرات او را به گونه داستانی ذکر کرده است. اگرچه، کتاب "هدایت سوم" بخش های متفاوتی را به لحاظ خط سیر زندگی شخصیت اصلی اثر در بر می گیرد، اما این فصول در عین مستقل بودن به شکل یکپارچه روایت شده اند و عبور کردن از یک فصل و رسیدن به بخش بعدی موجب می شود تا مخاطب، خط داستان را گم کند. در واقع، هریک از فصل های کتاب به شرح و توضیح یک برهه زمانی از زندگی محمد جعفر اسدی اختصاص دارد.
یکی از نقاط برجسته این کتاب خاطرات جذاب سردار اسدی از یک سال اول جنگ تحمیلی و دفاع در برابر نیروی های بعثی بود. خاطراتی که تا کنون کمتر از سوی رزمندگان شنیده شده است. در این کتاب خاطرات به هم پیوسته و مرتبط آورده شده است تا برای مخاطب جذاب تر باشد. همچنین در این کتاب برای اولین بار خاطراتی از حاج داوود کریمی، شخصی که در شش ماه اول جنگ تحمیلی مسئولیت ستاد هماهنگی جبهه جنگ را بر عهده داشت بیان شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما