loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بارقه ها

مقالات، سخنرانی ها و یادداشت ها

5 (1)

ناشر دارالصدر

نویسنده سید محمدباقر صدر

مترجم سید امید موذنی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 561

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27613 10003022
270,000 243,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهید سید محمدباقر صدر اندیشمندی مجاهد بود که در عرصه های گوناگون اسلامی و علمی، اندیشه هایی نو و سخن هایی تازه داشت. او تلاش می کرد از هر فرصتی برای بیان صحیح و جامع هندسه فکری و عملی اسلام بهره بگیرد.
حاصل بخشی از این تلاش ها، مجموعه ای از مقالات، گفتارها و یادداشت ها بود که در موضوعات گوناگون، به فراخور نیاز زمانه و ظرفیت مخاطبان ارائه می شد. مجرا و بستر مطرح شدن این مقالات و گفتارها و یادداشت ها، مجلات علمی – فرهنگی، فرصت های پیش آمده در خلال کلاس های درس، همایش ها، پرسش های اقشار مختلف مردم و هر زمینه مناسب دیگر بود.
پژوهشگاه تخصصی شهید صدر تلاش کرد در این مجموعه که «بارقه ها» نام گرفت، تا حد ممکن ثمرات تلاش های این عالم مجاهد را گردآوری کند. ثمراتی که دربردارنده موضوعات گوناگون و متنوعی همچون اخلاق، تربیت، فلسفه، فقه، فرهنگ، اقتصاد، سیاست، اجتماع، حوزه و مرجعیت است. از این رو «بارقه ها» با در برداشتن این گستره از موضوعات متنوع، مجموعه ای است که می تواند تا حدی نمایی از هندسه فکری شهید صدر را به نمایش بگذارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما