loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همدلی با ریحانه روح الله: جلوه هایی از همدلی، محبت و انس امام روح الله نسبت به مردم، دوستان و خانواده

ناشر بیان اندیشه

نویسنده علی اکبر سبزیان

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 142

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

مولف این کتاب را در 4 بخش تدوین نموده که چهار بخش آن شامل همدلی در کلام روح الله، همدلی نسبت به مردم، همدلی نسبت به دوستان و آشنایان و همدلی نسبت به خانواده می باشد. این مجموعه شامل اندیشه نظری و سیره عملی امام روح الله در مقوله همدلی و محبت و انس نسبت به مردم و خانواده است و خواننده را با روح لطیف و نگاه ظریف امام بیشتر آشنا می سازد.

مولف در قسمتی از مقدمه اینگونه آورده است: در کنار همه ویژگی های امام روح الله، آن مؤلفه ای که او را متمایزتر و محبوب تر می کند همدلی، هم زبانی، محبت و انس زایدالوصف آن اسطوره الهی نسبت به مردم، دوستان و آشنایان و خانواده اش می باشد. عواطف سرشار انسانی اش نسبت به مردم، دوستان و خانواده از یک سو و قاطعیت در برخورد با دشمنان اسلام و انسانیت از سوی دیگر با منطق اسلامی جاذبه در حد اعلی و دافعه در حد ضرورت، چهره ای محبوب و دوست داشتنی از این مرد الهی در خاطره ها باقی گذاشته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما