loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آدم باشیم

آموزش گام به گام شهروندنشینی

ناشر موسسه نشر شهر

نویسنده امید مهدی نژاد

تصویرگر علی هاشمی شهرکی

photographer الهام عطایی آذر

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 204

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب مصور حاضر، کتابی آموزشی در باب شهروندنشینی است که با ادبیاتی ویژه کودکان و نوجوانان و بیانی طنزآمیز نگاشته شده است.

در این کتاب می خوانیم:

پروفسور دکتر «برزو بیطرف»، مردم شناس، جامعه شناس شهروندشناس و خیلی چیزهای دیگر شناس معاصر استاد دانشگاه «یتلیورت»، رئیس دپارتمان شهروندنشینی دانشگاه «ماساچیزت» و صاحب کرسی مردم شناسی و جامعه شناسی در شصت و هفت دانشگاه معتبر و آزاد دنیاست. او سال ها در زمینه اخلاق شهروندی مطالعه و تحقیق کرده و حاصل تحقیقاتش سی و هفت کتاب و رساله است که به اکثر زبان های زنده، مرده و نیمه جان دنیا ترجمه شده و مبنای پایان نامه ها و رسالات متعدد دانشجویی واقع گردیده است.
کتابی که در دست دارید یکی از آنهاست.

پروفسور بیطرف در این کتاب کوشیده است اصول و مبانی شهروند نشینی را به طور خلاصه و قابل درک همگان بیان کند. اما آموزه های این کتاب بیشتر از آن که برای عمل کردن باشند، برای توجه دادن مخاطب به وضعیت نامطلوب شهر و شهروندنشینی در دنیای حاضر تدوین شده اند.
پروفسور بیطرف با توجه به مطالعات و مشاهداتش در طول زندگی پربار خود، خواسته است مخاطبان را نسبت به وضع موجود زندگی شهری آگاهی دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما