loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زمانه ما، رسالت ما

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده جواد سلیمانی امیری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27728 10003022
3,500 3,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به بررسی ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران، آسیب ها و عوامل رشد و بالندگی آن می پردازد. در ابتدای این اثر علل دشمنی قدرت های بزرگ با انقلاب اسلامی ایران بیان شده و با توجه به ویژگی های عصر ما، ظهور برخی از بیماری ها مانند وقوع اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان و نیز پدیده نفاق، به عنوان مهمترین آفات یک نظام نوپا مانند نظام جمهوری اسلامی ایران، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نویسنده ایجاد اعوجاج، شبهه افکنی، فتنه خیزی و لغزش خواص را از دیگر آسیب های پیش روی این نظام عنوان کرده و روش و استراتژی دشمنان این نظام مانند: تنبیه، تطمیع، تهدید، تبعید، تحریم، جنگ، نفوذ و سرانجام استحاله نظام را بررسی نموده است. نویسنده وظایف دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران را مهم ارزیابی کرده و اخلاص نسبت به خدا، صداقت با مردم و اطاعت از ولایت فقیه را از مهمترین وظایف در این زمینه عنوان کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما