loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گربه ی معبد کنکور: بگومگوهای داستانی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده سیده عذرا موسوی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 141

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27748 10003022
5,000 4,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، مجموعه ای از داستان های کوتاه با مضامین اخلاقی، اجتماعی و دینی است. در این داستان ها برخی از عادات اخلاقی، اجتماعی و نیز برخی از اعتقادات دینی مردم مورد آسیب شناسی قرار گرفته و ضرورت اصلاح در اندیشه و رفتار دینی مورد توجه قرار گرفته است. نویسنده این داستان ها معتقد است که اغلب مردم تنها به ظواهر دین و آداب اسلامی پای بند هستند و دستورات واقعی دین عمل نکرده و آن ها را در رفتار روزمره خویش در نظر نمی گیرند. وی در این داستان ها به گوشه هایی از این رفتارهای متناقض با اصل دین اشاره کرده و توصیه هایی به جوانان برای داشتن همت عالی جهت رسیدن به موفقیت تحصیلی و شغلی نموده و نیز هشدارهایی به اقشار مختلف مردم، خانواده ها، کسبه بازار، کارمندان و ... در زمینه رعایت مسایل دقیق اخلاقی و دینی که معمولاً آن ها را جزء دین و اخلاق ندانسته و جایی در زندگی برای آن ها باز نکرده اند، داده و داستان های کوتاه خود را بر محور این اصل کلی خلق کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما