loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کیمیای تندرستی: ورزشهای چینی

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده جو تا هونگ

مترجم اختر شریعت زاده

سال نشر : 1375

تعداد صفحات : 246

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

طب سنتی چین شامل روش ها و درمان های گوناگون است همچون درمان های گیاهی، سوزن درمانی، درمان از طریق تمرکز انرژی، به کارگیری اندام ها، رژیم غذایی، تمرین های تنفسی و بدنی و بالاخره روشهای مراقبه. در این کتاب در مورد به کارگیری اندام ها و تمرین های تنفسی و بدنی در طب سنتی چین توضیحات مفیدی ارائه شده است. مؤلف در این کتاب درباره هفت گروه تمرین و فواید و خطرهای احتمالی آنها بحث کرده و عوارض و اندام هایی را که تمرینهای ورزشی مطرح شده در کتاب بر بهبود آنها اثر می گذارد شرح داده است.

تمرین ها به روشنی توصیف شده اند و مشخص شده است که هر تمرین از کدام بیماری ها یا ناراحتی پیشگیری و یا پیشرفت آن را متوقف می کند.
در این کتاب هم از عارضه هایی که به دستگاه های فیزیولوژیکی بدن مربوط می شوند سخن رفته است و هم از عارضه های خاص مانند نزدیک بینی، بی حسی اعصاب، التهاب کبد، فشار خون بالا، درد قاعدگی، حاملگی، پروستات، ناراحتی های گوارشی، التهاب مفاصل و استخوان ها، ساییدگی زانو، بواسیر، ناراحتی های پوست و مو و غیره.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما