loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتابشناسی مولوی

5 (1)

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

تحقیق و تنظیم کتاب ماندانا صدیق بهزادی

با همکاری طاهره آروند | ویدا بزرگ چمی

سال نشر : 1380

تعداد صفحات : 637

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این اثر ویراست دوم کتابنامه مولوی است که ویراست اول آن در سال 1351 به همت انتشارات فرانکلین چاپ شده بود. در ویراست دوم خانم صدیق بهزادی با مراکز شرق شناس، مراکز اسناد کتابخانه های ملی کشورهای مختلف از قبیل روسیه، پاکستان، ترکیه، لبنان، مالزی، هند، چین، ژاپن، فرانسه و سایر کشورها مکاتبه و اطلاعات بسیار مهمی را جمع آوری کرده است. در این جهت گردآورنده از کتابخانه های شخصی چون کتابخانه صادق گوهرین و مجتبی مینوی والخ غافل نبوده است. اینترنت و پایگاههای مربوط به مولانا و فهرست کتابخانه کنگره آمریکا و بریتانیا از بخشهای بسیار اطلاع دهنده کتاب به شمار می آید.

کتاب مشتمل است بر چهار بخش.
بخش نخست مربوط به کتابهای فارسی، اردو، ترکی قدیم و عربی است. در این بخش در هر موضوع ابتدا نام کتابهای فارسی و بعد اردو، ترکی و عربی آمده است.
بخش دوم به کتابهای خارجی تعلق دارد. در این بخش به ترتیب زبان آلمانی، انگلیسی، ترکی و روسی و ذیل هر زبان کتاب ها در موضوعات خاص خود آمده است.
بخش سوم به مقالات و بخش چهارم به نسخه های خطی اختصاص داده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما