loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روشهای سوادآموزی بزرگسالان: (تعلیم مهارتهای خواندن و نوشتن)

ویراست دوم

4 (1)

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده زهرا صباغیان

ویراستار آزرمیدخت جلیل نیا

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 294

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آموزش بزرگسالان موضوعی است که ذهن بسیاری را به خود مشغول داشته و مورد بحث و گفتگوی فراوان قرار گرفته است. هدف از تألیف این کتاب، بررسی، توصیف و مقایسه روشهایی است که تاکنون برای تعلیم خواندن و نوشتن به بزرگسالان مورد استفاده قرار گرفته است. چنان که خواهیم دید در کشورهای مختلف جهای برای حل این مشکلات از روشهای گوناگونی استفاده شده که بررسی و تحلیل آنها می تواند برای انتخاب روش متناسب با شرایط و موقیعت ایران مفید واقع شود.

این کتاب با توجه به نکات فوق شامل شش فصل است: فصل اول به مفهوم آموزش بزرگسالان اختصاص یافته است در فصل دوم خصوصیات ذهن و یادگیری بزرگسالان بررسی شده است، فصل سوم شامل متداولترین روشهای سخن خواهد بود، فصل چهارم به سوادآموزی تابعی اختصاص یافته است و در فصل پنجم مسئله سوادآموزی از بعد اجتماعی بررسی خواهد شد، فصل ششم رسالت و نقشی که دولت می تواند در پیشبرد این اهداف داشته باشد را بررسی می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما