loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقایق الطب: اصول پزشکی سنتی

دوا و درمان در روزگاران کهن - 46

ناشر سفیر اردهال

نویسنده محمدکریم بن ابراهیم کرمانی

مترجم محمد مهران فر

شارح محمد مهران فر

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 320

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 28018 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
180,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، مطالب بسیار کلیدی و راهگشایی را در طب ارائه می دهد که انصافاً به کارگیری آنان نجاح عظیمی در طب به دنبال خواهد داشت و به جرئت می توان گفت اگر کسی به اسرار این کتاب به خوبی دست یابد در تشخیص و درمان به هیچ کتابی دیگری نیاز ندارد. مؤلف در این کتاب اصول و امهات دانش طب را که تاکنون کسی مطرح ننموده استخراج و دراثنای آن ها علاوه بر این امهات و اصول و کلیات؛ کد و رمزهایی را گنجانده تا اهلش آن را دریافته و نااهل از آن باز بماند. نویسنده با رد طب اخلاطی و ناقص دانستن آن بحث طب ارکانی را مطرح می نماید.

این کتاب اثری از صاحب کتاب دقایق العلاج است که کتابی بسیار نفیس و معروف در باب کلیات طب، روانشناسی و طب ائمه است که پس از سال ها توسط مؤلف ترجمه و شرح گردیده. این کتاب حاوی مطالب عمیقی در کیفیت تکون بدن انسان و به وجود آمدن آن و هم چنین نکات کلیدی در باب مزاج شناسی و علاج بیماری هاست که در آن با ارایه مطالب کلیدی راه علاج بیماری های دشوار بر هر کسی آسان شده و با قوانین کلی که در باب شناخت و تشخیص بیماری ها ارایه می دهد به راحتی دشوارترین بیماری ها قابل تشخیص و درمان هستند. کیفیت گرایش انسان ها به اخلاقیات و مشاغل مختلف، جن زدگی و علت آن نحوه جن زدگی و رازهای آن، شناخت شیاطین و اقسام آنها، حقیقت بیماری های و نقش شیاطین در بیماری ها و خلاصه کشف اسرار بسیار زیادی از احادیث طبی ائمه معصومین علیهم السلام و امهات و کلیاتی در باب طب که در هیچ کتابی موجود نیست. مطالبی از نجوم کیمیا و علوم غریبه و مطالب زیادی که برای هر طبیب دانستنش الزامی است. این اثر، کتابی بسیار پر رمز و راز است که اسرار زیادی را برملا ساخته و نمونه ای برای آن در هیچ جایی وجود ندارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مرتضی

ما فقرا واقعا پول خرید کتاب رو نداریم ولی واقعا علاقه شدید بخواندن کتابهای این عالم دارم ...

16 خرداد 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما