loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه های مشاوره و روان درمانی

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده عبدالله شفیع آبادی | غلامرضا ناصری

ویراستار فرزانه طاهری

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 333

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 28033 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
250,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در زمینه اصول نظری مشاوره و روان درمانی و در زمینه حل مشکلات شخصیتی دانش آموزان و دانشجویان و بهبود کیفی تعلیم و تربیت، تدوین شده است. کتاب به طور خاص در عین اینکه ارزش و اهمیت ابعاد عقلانی و روانی-حرکتی را به هیچ وجه انکار نمی کند، سعی می کند در حیطه عاطفی هدف های تربیتی، به دانش آموزان و مراجعان کمک کند و چگونگی زندگی پربارتر و در نهایت خالی از مشکل را بدانها بیاموزد و از آنان افرادی بسازد که بتوانند با تمام ظرفیت خویش با محیط تعامل کنند و به استعدادهای بالقوه و در نتیجه به تمامیت شخصیت خود تحقق بخشند و زندگی هر چه پربارتری داشته باشند.

هدف از تدوین این کتاب، تأمین بخشی از هدفهای حیطة عاطفی و نیز تکمیل کار آموزش و پرورش بوده است. این کتاب مشتمل بر نه فصل است و هر فصل به جز فصل اول که به کلیات اختصاص دارد به یک نظریة خاص پرداخته است. این کتاب می تواند در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. و برای تمامی کسانی که به نوعی با تعلیم و تربیت سروکار دارند مفید می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما