loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دین و دولت در ایران عهد مغول - جلد سوم

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده شیرین بیانی (اسلامی ندوشن)

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 384

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 28117 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
98,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

به هنگام تهاجم مغول به ایران و به طور کلی به ممالک اسلامی، که خان بزرگ و فرزندان و سردارانش با تمام توان و نیروی مادی و معنوی خویش در آن شرکت داشتند، بر اثر تزلزلی که در همه ارکان و شئون جامعه ایجاد شد، چنان مینمود، که همچنانکه دولت از دست رفت دین نیز در کار از دست رفتن است.
این موضوع خاص و مهم که درخور مطالعه و بررسی دقیق است محتوای کتابی را تشکیل می دهد که مجلداتی را شامل میشود و کتاب حاضر مقدمه ای بر آن است.

در این کتاب، کوشش شده است تا رویارویی دو طرز تفکر و دو فرهنگ ناهمگون و نابرابر غالب و مغلوب نموده شود و روشن گردد که چگونه از یکسو قوم غالب کوشش در تحمیل سلطه همه جانبه خود داشت و از سوی دگیر ایرانیان با ظرافت و دقت و تردستی در صدد نجات هویت تاریخی و معتقدات خویش برآمدند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما