loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درمان بیماری های کبدی و کبد چرپ در طب سنتی

ناشر سفیر اردهال

نویسنده محمد دریایی

ویراستار فاطمه مقدم

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 64

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب «درمان بیماریهای کبدی و کبد چرب در طب سنتی» کتابی است مختصر ولی پر از نسخه هایی که مولف جهت بیماران کبدی مورد تجویز قرار داده است. این کتاب در تمام مطالب خود بیشترین ایجاز را ایجاد کرده است و به همین جهت سعی شده از مطالب اضافی و غیرکاربردی خالی باشد و کمتر صفحه ای از کتاب است که خالی از تجربیات و پژوهشهای مولف در یافتن درمانهای مناسب برای بیماریهای کبدی و کیسه صفرا باشد.

البته رویکرد کتاب بر رژیمهای گیاهخواری برای درمان بیماریهای کبدی استوار است و اکثر نسخه ها و دستورات درمانی نیز بر همین مبنا نگارش یافته اند.

«یک نسخه برای سنگ کیسه صفرا: برگ آرتیشو یک مشت همراه با برگ و ریشه کاسنی، کاسنی زرد، ریشه رنده شده بیدگیاه، گل و برگ شقایق، همه را در دو لیتر آب بجوشانید و دم کنید، سپس صاف کرده و شبها قبل از شام و صبحها قبل از صبحانه پاها و دستها را در آن حمام دهید و کمپرس گرم آن را روی ناحیه صفرا بگذارید.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما