loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سادیسم اسرائیلی، تبیین ریشه ها و بررسی ابعاد بین المللی جنایات صهیونیست ها در غزه

ناشر سفیر اردهال

نویسنده اسدالله افشار

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 192

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب حکایت گر تعهد بالا و عقلانیت نویسندگان و تحلیل گران جامعه مطبوعاتی کشور عزیزمان ایران است.
به گفته نویسنده این کتاب، صاحبان فکر و قلم در این 50 روز با درایت و دلسوزی به موضوع غزه پرداخته و به مردم مبارز و مسلمان رنج دیده و در خاک و خون غلتیده غزه قوت دل داده و یادآورشده اند شما تنها نبوده و نیستید و تمام مردم آزاده ی جهان در سرتاسر گیتی با شما هستند و روزی، روز مرگ استکبار جهانی و رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی را رقم خواهند زد و سرود رهایی را با پیروزی براین جرثومه های فتنه وفساد،درعرش وفرش طنین اندازخواهند کرد.
به گفته مولف، مباحث تحلیلی این اثر در حقیقت دارای چند بعد است؛ بعد اول آن آشنایی با نوار غزه، غزه و کرانه باختری است.
بعد دوم به تاریخچه تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و غزه و شکست های این رژیم منحوس در منطقه خاورمیانه پرداخته است و بعد سوم اختصاص به فاجعه اخیر، خبر پیروزی مردم مقاوم غزه و جنبش مقاومت و پذیرش آتش بس از سوی رژیم اشغالگر غاصب در این جنگ نابرابر دارد. مباحث تحلیل این اثر در قالب 52 گفتار کوتاه، متوسط و بلند مورد بحث و گفتگو قرارگرفته است. در این کتاب علاوه بر بیان مواضع شفاف مردم و مسئولین بلند پایه نظام جمهوری اسلامی ایران به اعتراضات مدنی در سطح جهان، تبیین ریشه ها و عوامل حوادث دردناک غزه، تجزیه و تحلیل ابعاد بین المللی جنگ 50 روزه، بررسی ابعاد جنایات اسرائیل از منظر حقوق بین الملل، تأیید جنایات اسرائیل در غزه توسط شخصیت های حقیقی و حقوقی جهان و.... نیز اشاراتی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما