loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در مینودر: 4 روز با رهبر در سفر به استان قزوین

ناشر قدیانی

نویسنده محمدرضا بایرامی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 206

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

ب«در مینودر» عنوان کتابی از محمدرضا بایرامی است که در آن خاطرات و مشاهداتش را از سفری چهار روزه همراه با رهبری در استان قزوین گرد آورده است. شرح تدارکات استقبال، گوشه هایی از دیدارها و سخنرانی های مقام معظم رهبری، مشکلات و خواسته های مردم و پاسخهای رهبری بخشهایی از این یادداشتها را تشکیل می دهد.

بایرامی در مقدمه ی این کتاب هم آورده است: این یادداشت ها را با حال و هوای قدیم نوشته بودم و از آن وقت رو دستم مانده بود. شاید به دلیل این که آن طوری که دلم می خواست، درنیامده بودند، به خاطر شلوغی بیش از حد مراسم و حجم زیاد برنامه ها که قدرت تأمل لازم را از ناظر می گرفت، شاید هم به این دلیل که در این فاصله، یادداشت های دوست توانا و ارجمندم - رضا [امیرخانی] - چاپ شده بود و با قدرت قلم و دقت نظر ستودنی اش حرف اول و آخر را در زمینه هایی از این دست زده بود و کسی نمی توانست چیزی بر آن بیافزاید... اما اکنون این یادداشت ها به دست چاپ سپرده می شود. باری به هر دلیل و شاید از آن روی که به تردیدی پایان دهند و پرونده ای را که باز شده - و مفتوح بودنش نویسنده را اذیت می کند - ببندد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما