loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ اصطلاحات عامیانه خودرو

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

تحقیق و تنظیم کتاب شهرزاد میرزایی | رجبعلی مختارپور

سال نشر : 1382

تعداد صفحات : 196

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در نخستین گام از مرحله مطالعه اسنادی لازم بود که منابع موجود پیرامون ماشین شناسایی شود. از نخستین دهه های ورود اتومبیل به ایران تاکنون کتاب های زیادی درباره چگونگی کارکرد ماشین تعمیرات و ... نوشته شده است. قدیمی ترین کتابی که در این زمینه شناسایی شد کتاب مکانیک اتومبیل از ناصر انشا بود که در سال 1314 منتشر شد.

استفاده از روش مطالعه اسنادی با این استدلال انجام شده که اگر گردآورندگان واژه ها فرصت آن را ندارند که در موقعیت های مختلف موفق به شناسایی واژه ها شوند، با مطالعه متون مربوط به خودرو که توسط افراد مختلف نگاشته شده است و در آن مطالب مربوط به خودرو از جنبه های مختلف و متنوعی بیان شده هم می توان برخی واژه های مصطلح در بین مردم را آسان سازد.
برای تهیه کتابشناسی خودرو، آرشیو کتابخانه های ملی، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران و دانشگاه علم و صنعت در فهرست موضوعی اتومبیل، ماشین، خودرو، مکانیک و تعمیرات جستجو شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما