loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جاده استراتژیک فاو - بصره

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 28507 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، شب چهارم عملیات «والفجر هشت» را از نگاه هر یک از لشکرهای یادشده، روایت کرده است. فصل اوّل آن به تبیین چارچوب و زمینه های بحث می پردازد و هفت فصل دیگر تصمیم گیری و ماهیت و عملکرد یگان های سپاه پاسداران در انهدام لشکر گارد صدام را تشریح می کند. مرور کوتاهی بر شرایط جبهه ها و عملیات های اجراشده از سال سوم تا پنجم جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تبیین وضعیت خاص جغرافیایی فاو و دشواری ها و موانع پیش رو، طرح مانور، چگونگی سازمان رزم توسط قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) و هدایت و اجرای آن توسط قرارگاه های عملیاتی کربلا و نوح، آغاز عملیات و وضعیت نبرد در سه محور منتهی به فاو تا پایان روز سوم نبرد و هدایت و فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قبل از شروع پاتک لشکر گارد صدام در سه فصل از کتاب بیان شده اند. فصل های چهارم تا هشتم این کتاب به صورت مجزا، محورهای محاصره لشکر گارد ریاست جمهوری عراق توسط پنج لشکر عمل کننده از وسط و چهار جهت جاده راهبُردی را به تصویر کشیده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما