loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همه جای ایران سرای من است: گلچین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ریشه های تاریخی، علمی، فرهنگی و سیاسی شهر های ایران اسلامی

ناشر الشمس

گردآورنده کتاب علی اکبر سبزیان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 153

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

امروز یکی از برنامه های اصلی دشمن در طراحی جنگ نرم فرهنگی، جنگ روانی برای کوبیدن احساس هویت و شخصیت ملت سرافراز ایران و افتخارات و ارزش های تاریخی، ملّی و میهنی و در نهایت فتح فرهنگی است. اهمیت این مسأله از آنجا ناشی می شود که فتح فرهنگ کشورها، تمامی عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی آنها را در اختیار دشمن قرار می دهد، بدون آن که علیه او اعتراضی برانگیخته شود.

پیچیدگی آن هم به خاطر به کارگیری وسیع امکانات علمی متعدد و مختلف و فناوری پیشرفته، و نیروها و منابع فراوان در تهاجم است. حساسیت (جنگ نرم فرهنگی) نیز به سبب تئوری پردازی ها و رفتارهایی است که باورها و عادات عمومی را تغییر داده و خواست های خود را به جای آن ها در عمق فکر و دل مردم می نشاند؛ به گونه ای که امر بر همگان مشتبه شده و امکان تشخیص باورهای خودی از بیگانه، سخت وگاه غیرممکن می شود. هدف نهایی در این جنگ تسلّط کامل بر ساختار سیاسی، نظامی و اقتصادی کشور با هدف تغییر فرهنگ مردم و ساخت فرهنگ جدید، مشتمل بر باورها و خواست ها و عادات و رسوم جدید، تعیین شده است. بر اساس این هدف مردم می بایست آن گونه فکر و زندگی کنند که غربی ها می خواهند. مردم بایستی باورهای غرب را بپذیرند و از تاریخ و فرهنگ و هویت و دیانت و اسوه ها و اسطوره های خود تهی شده و همچون قالبی و ظرفی شوند که محتوا و مظروف آن را غرب تعیین می کند. بصیرت، بیداری و هوشیاری، عبرت از تاریخ، شناخت ریشه های تاریخی و علمی و فرهنگی و سیاسی کشور عزیزمان، ایران اسلامی، رمز رهایی از دام هایی است که گسترده اند.

در این مسیر عمل به هشدارها و رهنمودها و تدابیر حکیمانه امیر قافله انقلاب و رهبر فرزانه و خردمند نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) راه مستقیم هدایت و نجات از توطئه های نرم و سخت استکبار جهانی است. این کتاب نیز با هدف آشنایی بیشتر مردم عزیز کشورمان خصوصا جوانان غیور و ولایتمدار این مرز و بوم با این افتخارات تهیه، تدوین و تقدیم گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما