loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه قاف لبخند: رساله صد فرمان

ناشر کتاب قاف

نویسنده جلال سمیعی

زیر نظر امید مهدی نژاد

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 62

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در «مجموعه قاف لبخند» سعی شده تا نمونه های خوبی از جریان طنز کوتاه ادبی و ژورنالیستی ایران تهیه شود. بنای ناشر در تولید و انتشار این آثار، موجز و کوتاه بودن آنها بوده و به همین خاطر در بخش شعر، تک بیت و رباعی و در بخش نثر، فرم کوتاه نویسی مد نظر بوده است.
«بیت بازی» اثر سعید بیابانکی، «رساله صد فرمان» نوشته جلال سمیعی، «اصن یه وضی» نوشته رضا ساکی، «مرکز مشاوره» نوشته حسام الدین مقامی کیا، «بی سر و ته» نوشته عیرضا لبش، «بسته پیشنهادی» نوشته امید مهدی نژاد، «ابوی فدوی» نوشته احمد ملکوتی خواه، «نوستالژیکاتور» نوشته ندا شاه نوری، «از اون لحاظ» نوشته عبدالله مقدمی و «رباعیات زنجیره ای» اثر شهرام شکیبا، از کتاب ­های این مجموعه ده جلدی هستند که توسط نشر قاف با عنوان «قاف لبخند» منتشر شده اند.

در معرفی اثر حاضر می توان گفت اگر عبید زاکانی در رساله صد پند کوشید با بیان واقعیت های تلخ به زبان شیرین، آیینه ای پیش روی مردمان عصر بگذارد، جلال سمیعی هم در رساله صد فرمان دقیقاً کوشیده است همچین کاری انجام دهد.

جلوی خوشبختی دیگران را نگیرید، تا از بدبختی هایشان به شما نشت نکند.
***
صریح باشید؛ وگرنه با کنایه حذفتان می کنند.
***
زندگی را همان قدر جدی بگیرید که به ریشتان می خندد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما