loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه قاف لبخند: بیت بازی

ناشر کتاب قاف

شاعر سعید بیابانکی

زیر نظر امید مهدی نژاد

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 88

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در «مجموعه قاف لبخند» سعی شده تا نمونه های خوبی از جریان طنز کوتاه ادبی و ژورنالیستی ایران تهیه شود. بنای ناشر در تولید و انتشار این آثار، موجز و کوتاه بودن آنها بوده و به همین خاطر در بخش شعر، تک بیت و رباعی و در بخش نثر، فرم کوتاه نویسی مد نظر بوده است.
«بیت بازی» اثر سعید بیابانکی، «رساله صد فرمان» نوشته جلال سمیعی، «اصن یه وضی» نوشته رضا ساکی، «مرکز مشاوره» نوشته حسام الدین مقامی کیا، «بی سر و ته» نوشته عیرضا لبش، «بسته پیشنهادی» نوشته امید مهدی نژاد، «ابوی فدوی» نوشته احمد ملکوتی خواه، «نوستالژیکاتور» نوشته ندا شاه نوری، «از اون لحاظ» نوشته عبدالله مقدمی و «رباعیات زنجیره ای» اثر شهرام شکیبا، از کتاب ­های این مجموعه ده جلدی هستند که توسط نشر قاف با عنوان «قاف لبخند» منتشر شده اند.

در کتاب حاضر، تک بیت های طنز و فکاهی او را می خوانید که بعضی هایشان در اثر شوخی با شعر های جدی پدید آمده اند و بعضی دیگر هم خودشان از ابتدا طنز بوده اند.

آن شب که مست بودیم از جام تلخکامی / ما را گرفت با هم نیروی انتظامی
***
«گویند رمز عشق مگویید و مشنوید» / پسورد را - عزیز دلم - لو نمی دهند
***
«چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی» / ولی افسوس که گشت آمد و ما در رفتیم
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما