loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جستارهایی در اقتصاد مقاومتی: تحریم های اقتصادی ایران

مبانی، ابعاد و راهکارها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 28971 10003022
206,000 185,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر از مجموعه کتاب های «جستارهایی در اقتصاد مقاومتی» بنا به ضرورت و اولویت، به دنبال بیان و بررسی ضلع سوم و چهارم، یعنی دانش و تجارب بشری و شرایط و اقتضاءات مکانی - زمانی اقتصاد ایران در حوزه تحریم اقتصادی می باشد. موضوع تحریم اقتصادی یک مسئله کلان است که بررسی آن نیاز به سلسله ای از پژوهش ها و طرح های تحقیقاتی دارد که در قالب یک نقشه کلان همه ابعاد مسئله را پوشش دهد. تحریم اقتصادی یا به عبارت بهتر راهبردهای اقتصادی در شرایط تحریم شامل ابعاد مختلفی از جمله سیاسی، حقوقی، اقتصادی، علمی، مدیریتی و سیاست گذاری کلان، اجتماعی و... می شود. هر یک از ابعاد فوق از نگاهی به موضوع تحریم می پردازد و در مسئله کلان تحریم اقتصادی بخشی از موضوع را تحت پوشش قرار می دهد. از دیگر سو، بعد از هر موضوع، گستره وسیعی از موضوعات وجود دارد که به یک موضوع راهبردی و میانی می پردازد. بنابراین در این کتاب سعی شده است گستره میان رشته ای تحریم اقتصادی با لحاظ شرایط گذشته، حال و آینده جمهوری اسلامی ایران مورد توجه مولفان قرار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما