loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خانواده پژوهی از منظر جامعه شناسی، روان شناسی و تعلیم و تربیت با رویکرد معارف اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29018 10003022
178,000 160,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خانواده به عنوان یک نهاد اجتماعی، زیر بنای جوامع و خاستگاه فرهنگ ها، تمدن ها و تاریخ بشر بوده که پرداختن به این بنای مقدس و بنیادین و هدایت آن به جایگاه واقعی اش، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی و غفلت از آن، موجب دور شدن بشر از حیات حقیقی و سقوط به ورطه نابودی است. دین مبین اسلام همواره به دلیل تأثیر عمیق تشکیل خانواده در تربیت، رشد فضایل و ساخت و ساز انسان سالم از لحاظ فکری، عاطفی و رفتاری تأکید ویژه ای بر نهاد خانواده داشته است. با توجه به بحران حاکم بر نظام خانواده در قرن حاضر ناشی از تسلط فرهنگ امانیستی به خصوص در جوامع غربی، دستیابی به ظرافت ها و راهکارهای عمیق اسلام در زمینه تحکیم روابط در کانون خانواده ضرورتی است که بیش از هر زمان دیگر احساس می گردد.
در همین راستا، انجمن فقه و حقوق خانواده دانشگاه امام صادق (ع)، ضرورت و اهمیت تدوین مجموعه مقالات با موضوع «خانواده پژوهشی» با محوریت جامعه شناسی، روان شناسی و تعلیم و تربیت را در اولویت کار خود قرار داده و اقدام به تهیه و انتشار این مجموعه مقالات ارزنده با رویکرد معارف اسلامی نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما