loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه بازی در روابط بین الملل

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29073 10003022
145,000 130,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

علوم سیاسی و روابط بین الملل یکی از حوزه های مهم کاربرد نظریه بازی های از زمان پیدایش این نظریه بوده است که به دلیل مبانی ریاضی آن، کمتر در کشور ما مورد توجه محافل آکادمیک در ان زمینه قرار گرفته است. در این کتاب ضمن معرفی عناوین و مدل های اصل بازی های غیر همکارانه، سعی شد تا اولا مدل ها به زبانی بیان شوند که برای خواننده کمتر آشنا با ریاضیات قبل فهم باشند، ثانیا مطالب هر فصل را با مثال هایی ازحوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل همراه کرده ام تا در عین آسان سازی فهم مطالب نمونه هایی از نحوه کاربرد نظریه بازی در مسائل سیاسی نیز به مخاطب ارائه شود. این کتاب جلد سوم از یک مجموعه سه جلدی است که برای دانشجویان علوم سیاسی و روابط بین الملل نگاشته شده است تا پیش نیاز لازم برای استفاده از نظریه بازی در تحلیل مسائل داخلی و بین المللی فراهم گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما