loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه علم فقه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29108 10003022
320,000 304,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فلسفه علم فقه رشته علمی نو ظهوری است و در آن علم فقه از ابعاد مختلف توصیف و بررسی می شود و توصیه هایی در جهت رفع کاستی ها و تکامل علم فقه ارائه می شود.
در این کتاب فلسفه علم فقه تعریف و تفاوت آن با فلسفه احکام و علم اصول توضیح داده شده است آنگاه علم فقه از سه جهت «موضوع و قلمرو»، « اهداف دنیوی و اخروی، مادی و معنوی، فردی و اجتماعی، حکومتی و غیر حکومتی» و «مبانی کلامی نظیر عدالت، حکمت و لطف خداوند، ختم نبوت ، جامعیت ، جاودانگی و جهان شمولی بودن شریعت و شؤون معصوم» بررسی شده است.

این کتاب برای دانشجویان رشته «مذاهب فقهی» در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان متن درس«فلسفه فقه» و برای دانشجویان رشته‌های «حقوق» و «فقه و مبانی حقوق» به عنوان یکی از منابع درسهای «فلسفه حقوق»، «مقدمه علم حقوق» و «درآمدی بر حقوق اسلامی» تدوین شده است. امید است سایر محققان، دانشجویان، طلاب و دیگر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما