loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حزب اللهی افراطی

ناشر عماد فردا

نویسنده علی روحانی قوچانی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 160

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب با نگرشی خاص به جبهه مذهبی حزب اللهی نگاه شده و در آن نویسنده در راستای تقویت این جبهه گاهی به نقد هم پرداخته که اثر را خواندنی کرده است.

در بخش هایی از این کتاب آمده است:
«من به عنوان یک مسلمان، مدعی هستم که دغدغه هایم بیش از ادعاهایم است.

من در دوران طاغوت نبودم تا شکنجه شوم. دوران امام هم نبودم تا نخست­ وزیرش شوم. دست ­خطی از ایشان را هم ندارم . تنها چیزی که از امام دارم، وصیت نامه یشان است. البته صحیفه نور را هم دارم که گاهی قسمت­ هایی از آن را می­ خوانم. در آینده قرار بر این است که خیلی­ های دیگر به جز ما، این کشور را اداره کنند.از این­ها که بگذریم، حرف­ ها و دردهای بسیاری برای گفتن وجود دارد اما سید شهیدان اهل قلم چه زیبا گفته است: «شهادت، جانمایه انقلاب اسلامی است.»

فکه، شلمچه و طلائیه تنها راه رسیدن به شهادت نیست. از همین خیابان ­ها هم می ­توان شهادت را از آنِ خود کرد. به قول رهبر عزیزمان، تنها دل را باید صاف کرد. اگر دل صاف شد، شهادت هزاران کیلومتر آن سوتر، حتی در آمریکای جنوبی هم، انتظار انسان لایق را می کشد.

من در مدت هشت سال دفاع مقدس کودکی بیش نبودم اما در هشت ماه جنگ نرم، رزمنده بودم و تمام افتخارم همین است.

من ادعا ندارم که حزب اللهی هستم، زیرا لیاقتش را هم ندارم، اما خود را شبیه به آنها می­ بینم.

در این میان عده ای هم هستند که تنها هدف­شان، مخالفت با مقتدایشان است. تنها می­ خواهند افسر این میدان باشد اما غافل­اند از اینکه رهبر به من و سربازانی همچون من، درجه سردوشی داد . ایشان فرمودند: «شما افسران جوانِ جبهۀ مقابلۀ با جنگ نرم هستید.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

یحیی

کتاب بی نظیر و بی رغیبیست
ای کاش تجدید چاب شده و مجددا در دسترس همگان قرار گیرد
قطعا نویسنده عزیز حرف دل مارا نوشته و باید بر ان دستان بوسه زد
احسنت

13 خرداد 1398

سیدحسین اسدیان

اجرکم عندالله
کتاب بسیار جذاب و خواندنی بود . بنده خالصانه از نویسنده کتاب جناب آقای روحانی تشکر می نمایم و خدمت ایشان خداقوت عرض می کنم.
بند بند مکتوبات این کتاب حرف دل تک تک حزب اللهی هاست چراکه این روزها عده ای لیبرال که به گمان خود ردای اعتدال بر تن دارند چوب افراطی گری را بر تن پرترکش این رزمندگان عرصه ی جنگ نرم می زنند و احسنت به نویسنده کتاب حزب اللهی افراطی که اینگونه می آموزد : حال که اینچنین است ما حزب اللهی افراطی هستیم و به افراطی گری خود افتخار میکنیم...
والسلام

18 مرداد 1394

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما