loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه کتاب حریم یار - جلد سوم: حصن حصین حضرت خداوندی (ولایت ولی الله الاعظم (عج))

ناشر موعود عصر (عج)

نویسنده اسماعیل شفیعی سروستانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 88

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29157 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«حصن حصین» به معنای قلعه ی محکم، نامی است که اسماعیل شفیعی سروستانی بر کتابش گذاشته است. کتابی که تنها راه مصون ماندن از فتنه ها و فریب های شیطان را معرفی می کند.

ما اسیران روزگار غیبت حضرت ولیّ عصر(عجل الله تعالی فرجه)، با گم کردن مولایمان، خوب درد آوارگی و بی پناهی را می فهمیم؛ از همین روست که نویسنده ی کتاب حصن حصین، به معرفی قلعه ی امن و محکم الهی، یعنی قلعه ی ولایت علی بن ابی طالب(علیه السلام) و فرزندان معصوم آن ابرمرد(علیهم السلام) پرداخته است. امّا آیا ورود به این قلعه با پذیرش محبّت اهل بیت(ع) ممکن می شود یا ورود و ماندن در این قلعه، شرط و شروطی دارد و به همین آسانی ها نیست؟ پاسخ این سؤال را به طور کامل از این کتاب درخواهید یافت.

حصن حصین، جدا از معرفی راه حلّ نهایی، به لحاظ ادبی نیز شیرین و گواراست و بر قلب دوستداران اهل بیت(ع) خوش می نشیند. اگر با قلم استاد شفیعی سروستانی آشنایی داشته باشید، می دانید که از کدام روانی و کدام شیرینی سخن می گوییم؛ و الّا باید بگوییم: سیطره ی نویسنده بر لغات و آشنایی و تسلط او بر ادبیات فارسی، کتاب حصن حصین را از خشکی و راکدی به شور و خروش واداشته است.
در این کتاب، در فصول جداگانه ای، حقیقت ولایت ولیّ الله اعظم، حضرت مهدی صاحب الزّمان(عج)، در عناوینی همچون نماز، روزه، عبادات، قرآن و... بیان می شود.

واکنش شما بعد از خواندن این کتاب: جور دیگری نماز خواهید خواند... ان شاء الله.

برگی از این نوشته:
اگر شرط لمس و مسّ قرآن، تطهیر جسم و ساختن وضو است، شرط تقرّب به حقیقت قرآن، یعنی حاملان وحی و مخازن علم الله، حضرات معصومان(ع) چیست؟!
تطهیر جسم برای مسّ و نزدیکی به قرآن است؛ برای تقرّب به ساحت باطن قرآن، الزاماً می بایست باطن و جان آدمی از پلیدی و نجاسات تطهیر شود. در اینجا دیگر تطهیر جسم کفایت نمی کند. وضو در واقع تطهیر جسم از نجاسات ظاهری است؛ امّا تطهیر جان پاکسازی جان از ما سوی الله است...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما