loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گذر از دوره ی بلوغ: راهکارها و توصیه هایی برای پدران، مادران و نوجوانان 10 تا 14 ساله

چگونه به فرزندانمان کمک کنیم تا دوره ی بلوغ را طی کنند؟ پرورش و تربیت کودک

ناشر موسسه نشر و تحقیقات ذکر

نویسنده نانسی پولا

مترجم جواد ثابت نژاد

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 88

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29505 10003022
28,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

گذر از دوره ی بلوغ: راهکارها و توصیه هایی برای پدران، مادران و نوجوانان 10 تا 14 ساله اثر نانسی پولا و با ترجمه ی جواد ثابت نژاد از انتشارات ذکر منتشر شده است.
دوره‌ی بلوغ نوجوانان، دوره‌ای پر از چالش برای پدر، مادر، مربی و حتی خود فرزندان است. این دوره‌ی حساس سال‌های بین 10 تا 14 سالگی است که اغلب والدین برای گذر از آن آمادگی لازم را ندارند. در خلال این سال‌ها، والدین و خانواده‌ها تحت تاثیر رشد و پیشرفت نوجوانان قرار می‌گیرند. هشدارهای زیادی وجود دارد که نوجوانان در این مقطع دستخوش مشکلات و چالش‌هایی می‌شوند که باید بر اساس برنامه‌های آموزشی صحیح بتوانند بر آن‌ها فائق شوند. این کتاب در راستای دغدغه‌های اولیاء و مربیان تلاش می‌کند با ارائه‌ی راهکارها و توصیه‌هایی بر اساس آخرین تحقیقات و اطلاعات علمی، به نوجوانان کمک کند تا در مدرسه و خانه با مسائل و مشکلات بهتر روبه‌رو شوند. بی‌شک پرورش و تربیت نوجوانان آسان نیست؛ چون عوامل بیرونی بسیاری بر افکار آنان تأثیر می‌گذارد و تلاش‌های ما را پیچیده‌تر می‌کند. با این حال، چالش‌ها هرچه باشند ما یک هدف مشترک داریم و آن این‌که در نقش پدر، مادر و مربی بتوانیم با بهترین راهکارها از این دوره عبورکنیم. امید است این کتاب را در نیل به این هدف مفید بیابید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما