loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازی عوض شده: داستان های کوتاه

داستان های کوتاه

ناشر شهید کاظمی

نویسنده سجاد خالقی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29523 10003022
8,000 7,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «بازی عوض شده» شامل داستان های کوتاه برگزیده در حوزه انقلاب و دفاع مقدس می باشد. سیر زمانی این مجموعه که از 11 داستان تشکیل شده از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا جانبازی شخصیت داستان است.

«مادر و کدر»، «بازی عوض شده»، «مردی در مقابل»، «و دیگر هیچ»، «بازی از نو»، «تاریک، روشن، تاریک، روشن، تاریک، روشن...»، «پشت این دیوار ها کسی هست»، «آدم ها روی پل»، «تا همیشه این جا کسی هست»، «حال من جور دیگری است» و داستانی به نام «همه چیز از همه چیز شروع شد» عنوان یازده داستان کوتاه این کتاب است.

دلش ضعف رفت. در قمقمه را باز کرد و آب داغ را روی لب ها ریخت؛ بوی لاستیک داغ توی شکمش زد. قمقمه را زیر صخره گذاشت و دستش را روی ساق پا کشید؛ پانسمان باز شده بود. خون گرم و لزج، آرام آرام از زخم بیرون می آمد و روی پوتین دلمه بسته بود. پانسمان را دوباره روی زخم گذاشت. نفسش را حبس کرد و محکم گره زد. بدنش به عرق نشست. درد که خوابید، نفسش را بیرون داد. چشمش را پاک کرد و دوباره پشت تفنگش خزید. هنوز خبری نبود. بی هدف دوربین را به سمت کوه های اطراف چرخاند؛ به سمت سنگر کمین بچه ها؛ جایی که الان مهدی نشسته بود و به او فکر می کرد. دوباره چشمش خسته شد. درست در نهصد متر ی اش در دامنه کوه روبرویی، چیزی توجهش را جلب کرد. چشمش را از دوربین جدا کرد و با دست مالید و دوباره به دوربین چسباند؛ روبه روی سنگر کمین خودی، چیزی روی زمین چنبره زده بود و بین خار ها می پیچید. نفسش بند آمد. چشمش را دوباره فشار داد تا سیاه شد؛ سیاه شد و بعد سرخ؛ سرخ مثل نقطه ای که وسط پیشانی حسن و علی و حاجی و خیلی های دیگر نشست و همه را عزادار کرد. شبح کار خودش را می کرد؛ روز بود یا شب، دشت بود یا کوه. هر جا بود و همیشه موفق بود..
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما