loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از قرآن بیشتر بدانیم: 114 پرسش و پاسخ درباره قرآن بر اساس «شناختنامه قرآن»

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده مهدی خسروی سرشکی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29567 10003022
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب بر آن است تا با بهره گرفتن از کتاب «شناخت نامه قرآن بر پایه قرآن و حدیث» به 114 پرسش درباره قرآن و موضوعات وابسته به آن، پاسخ کوتاه و کامل بدهد. همچنین 25 پژوهش به تناسب موضوعات قرآنی و مطرح شده در کتاب ارائه شده و در پایان 10 فهرست با عناوین آیات، اشعار، زمان ها، غریب الحدیث، ادیان، فرقه ها و مذاهب، منابع و مأخذ درج شده است.

این کتاب از هفت بخش که عبارت است از مبانی شناخت قرآن، برکات قرآن، ویژگی های قرآن، یاد دادن و یاد گرفتن قرآن، تلاوت قرآن، تفسیر قرآن و روش تبلیغ در قرآن، تشکیل شده است.

درباره اعجاز علمی قرآن و اشاره آن به اسرار آفرینش آثار زیادی منتشر شده است، برخی از موارد اعجاز علمی قرآن عبارتند از حرکت زمین، جفت بودن گیاهان و رستنی ها، جفت بودن همه آفریده ها، قانون جاذبه، اسرار آفرینش کوه ها، پیدایش گیتی، وجود حیات در دیگر ستارگان در بخشی از این کتاب آمده است.

این کتاب برگرفته از کتاب «شناخت نامه قرآن بر پایه قرآن و حدیث» (در 4 جلد) نوشته محمد محمدی ری شهری و جمعی از پژوهشگران پژوهشکده علوم و معارف حدیث است که در مرداد ماه سال 91 در نمایشگاه قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
در کتاب «شناخت نامه قرآن بر پایه قرآن و حدیث» به آیات قرآنی «بالغ بر هزار آیه» و حدود هزار و 800 حدیث استناد شده، ضمن آن که ترجمه آیات و احادیث نیز ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما